Što je Walk-in klinika?

Walk-in klinika je mjesto za brze medicinske intervencije gdje možete dobiti medicinsku skrb bez potrebe za prethodnim naručivanjem. Idealno za brze konzultacije i liječenje manjih medicinskih problema, kao što su glavobolja, temperatura, kašalj. Za manje ozljede poput posjekotine ili uganuća -možete se jednostavno pojaviti i očekivati brzu skrb.

Walkinklinika

Za roditelje s malom djecom, ovo znači brz odgovor na uobičajene dječje bolesti, poput upale grla ili uha, bez dugotrajnog čekanja u čekaonici.

Poslovni ljudi mogu riješiti svoje zdravstvene potrebe telefonskim pozivom, porukom, e-mailom ili posjetom našeg osoblja u Vaš poslovni prostor bez značajnog remećenja radnog dana.

Također, ukoliko se ozlijedite te Vam treba očistiti i previti ranu, ili Vam je potrebno šivanje, te ako imate kronične rane ili rane nakon operacije, pravi smo izbor za Vas.

Odaberite nas za zdravstvenu uslugu koja štedi Vaše vrijeme i pruža Vam priliku za brzu i kvalitetnu skrb, omogućavajući brz povratak Vašim svakodnevnim aktivnostima.

Kako to sve funkcionira?

Jednostavno. Kada Vam je potrebna medicinska pomoć, dolazite do nas ili nas kontaktirate putem modernih komunikacijskih kanala (Viber, WhatsApp…).

Kako izgleda tipičan posjet pacijenta našoj klinici po walk-in principu:

U našoj klinici razumijemo da zdravstvene potrebe mogu nastati iznenada i da nije uvijek moguće unaprijed se naručiti. Stoga smo uspostavili walk-in princip kako bismo osigurali da svi pacijenti mogu primiti potrebnu medicinsku skrb kad god je to potrebno.

U našoj klinici, walk-in princip omogućava pristupačnu, brzu i efikasnu medicinsku skrb bez potrebe za prethodnim naručivanjem. Naš cilj je pružiti svim pacijentima kvalitetnu skrb kada im je to najpotrebnije.

1. Dolazak u kliniku

  • Prijem: Pacijent dolazi u kliniku, zaprima ga medicinska sestra/tehničar.
  • Registracija: Pacijent popunjava kratki obrazac (ukoliko nije već ispunio online prethodno dolasku) s osobnim podacima i kratkim opisom simptoma ili razloga dolaska. U slučaju da je pacijent već posjećivao kliniku, provjeravaju se njegovi postojeći podaci.

2. Čekanje na pregled

  • Čekaonica: Pacijent čeka u udobnoj čekaonici do poziva na pregled. Vrijeme čekanja može varirati ovisno o broju pacijenata i trenutnoj zauzetosti klinike, ali nastojimo minimizirati čekanje.
  • Informacije o čekanju: Osoblje će vas informirati o procijenjenom vremenu čekanja i dostupnim uslugama tijekom čekanja (npr. pristup vodi, časopisima, Wi-Fi).

3. Pregled kod liječnika

  • Poziv na pregled: Kada dođe vaš red, medicinska sestra ili tehničar će vas pozvati i odvesti do ordinacije liječnika.
  • Konzultacije i pregled: Liječnik će razgovarati s vama o vašim simptomima, medicinskoj povijesti i provesti fizički pregled. Ovisno o simptomima, liječnik može naručiti dodatne testove (npr. brzi testovi, ultrazvuk).

4. Dodatni postupci ili testiranje

  • Laboratorijski testovi: Ako je potrebno, pacijent će biti upućen na laboratorijsko testiranje unutar klinike. Rezultati nekih testova, kao što su brzi testovi, dostupni su unutar nekoliko minuta.
  • Dijagnostički postupci: Za detaljniju dijagnostiku, moguće je obaviti ultrazvučni pregled ili druge dijagnostičke postupke prema uputama liječnika.

5. Završetak pregleda i daljnje upute

  • Pregled rezultata i terapija: Nakon pregleda i testiranja, liječnik će vam objasniti rezultate i preporučiti daljnji tretman ili terapiju. Može Vam biti propisana terapija, preporuka za daljnju specijalističku obradu ili savjetovanje o promjeni načina života.
  • Odlazak: Nakon pregleda, pacijent se može odmah vratiti kući ili, ako je potrebno, uputiti na daljnju specijalističku skrb.

6. Plaćanje i izlazak

  • Plaćanje usluga: Na izlasku, pacijent se vraća na recepciju gdje se obavlja plaćanje usluga. Naša klinika prihvaća razne oblike plaćanja.
  • Zakazivanje daljnjih pregleda: Ukoliko je potrebno, osoblje Vam može pomoći zakazati daljnje termine ili kontrolne preglede.

Pošaljite nam upit ili zakažite dolazak

Za sva pitanja koja imate, slobodno nam se javite putem web formulara:

Uvjeti korištenja*(Required)

Kada nam se obratiti?

Naša klinika pruža stručnu medicinsku njegu za širok spektar zdravstvenih stanja, uključujući:

  • Mučnina, povraćanje i proljev
  • Kašalj, bol u grlu i bol u udovima
  • Opći simptomi prehlade ili simptomi slični gripi
  • Povišena tjelesna temperatura
  • Ozljede, opće rane ili posjekotine koje mogu zahtijevati šivanje
  • Previjanje rana bilo koje vrste
  • Postavljanje i zamjena urinarnih katetera
  • Ubodi insekata (npr., pčele ili stršljeni itd.)
  • Krpelji
  • Opekline od meduze
  • Ugrizi i rane od ugriza (npr., psi, mačke, zmije itd.)
  • Upale (npr., uho, mjehur ili upale drugih organa u bilo kojem obliku)
  • Alergijske reakcije bilo koje vrste
  • Propisivanje lijekova (npr., antibiotici, analgetici itd.)

Adresa

Zametska 13, HR-51000 Rijeka

Kliknite na link adrese i pogledajte upute za dolazak u našu kliniku.

Telefon za medicinske Intervencije (0-24h)

+385 95 206 1100

Za hitne medicinske intervencije, dostupni smo 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.

Email

[email protected]

Imate općenito pitanje? Zanima Vas detaljnije objašnjenje o našim uslugama?